nedeľa 29. apríla 2018

Premeny - líčenie 5x inak

Ahojte! Článok s líčiacími premenami tu nebol už skoro rok, tak nastal čas to napraviť! Líčenia do dnešného článku som vybrala rôznorodé, aby ste malu inšpiráciu na rôzne štýly a udalosti.

Začala by som líčením ešte z minulého roka, kedy som mala možnosť robiť svadobný makeup jednej z mojich najlepších kamarátok, s ktorou som sedela 4 roky na gymnáziu v lavici :)) Toto líčenie je pre mňa obľúbeným aj preto, že je úplne odlišné od klasických svadobných lookov. K výraznej kvetinovej parte som zvolila striebornú linku a bordový rúž. Makeup som takmer nenanášala, aby vynikli pehy. Aké líčenie som na túto svadbu mala ja a ako krásne vyzerala nevesta v šatách, nájdete v tomto článku :)


Ďalšie líčenie je taktiež ešte z minulého roka, keď išla Natálka (pozrite jej instagram, je šikovná fotografka) kamarátke na svadbu. Bežne sa veľmi nelíči, ale zhodli sme sa na tieňoch v medenej farbe, linkách a výraznom, opäť bordovom, rúži. Veľa samozrejme spraví aj upravené obočie a vykontúrovanie tváre. 


Tretie líčenie je viac zamerané na zvýraznenie očí a pery som ponechala v prirodzených odtieňoch. Tu tiež vidíte, ako veľa spraví tvar a vyplnenie obočia. Tvári dodá hneď úplne iný výraz. Linky som pri tomto tvare oka neťahala smerom von, ale zvýraznila som nimi len líniu mihalníc. 


Pri nasledujúcom líčení som sa zamerala na oči, ktoré boli okrem tieňov zvýraznené aj linkami a trsmi umelých mihalníc. Ako vidíte, pracovala som aj s modrými tieňmi, ktorým sa veľa ľudí vyhýba. Ak sa však použijú len do stredu viečka a vytieňujú smerom von do neutrálnych tmavších farieb, tak výsledok môže vyzerať super! K tomuto líčeniu očí som zvolila matné pery v staroružovej farbe.


Posledné líčenie je z tohto článku najjemnejšie, ale aj tak sa mi veľmi páči, ako dokázalo slečne zvýrazniť oči. Používala som matné odtiene hnedej a doplnila som ich jemnou linkou. K tomu zvýraznené obočie, zjednotená pleť a pery v ružovej nude farbe. 


Ktoré líčenie sa vám páči najviac?

Chcete viac takýchto článkov?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. prvé líčenie nevestičky som obdivovala už vtedy keď si ju líčila a pridávala myslím že na Instagram :) a paradoxne sa mi tiež páči to posledné jemné líčenie, pretože slečnu pekne rozžiarilo :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno, áno viac takýchto článkov <3 ty si naozaj šikulka !!

    OdpovedaťOdstrániť