pondelok 13. novembra 2017

Novinky Mary Kay - recenzia + líčenie

Ahojte! Páči sa mi, ako každý vníma určite obdobie v rozličných farbách. Ja som si to uvedomila, keď mi prišla na vyskúšanie táto nová kolekcia od Mary Kay. Kým jesenná kolekcia od PUPA (recenzia tu) sa niesla v zlatých, medených a hnedých tónoch, kolekcia od Mary Kay je naopak ladená do studenších odtieňov ružovej a fialovej. Sama neviem povedať, ku ktorému spektru farieb mám v líčení bližšie, tak možno nechám posúdiť vás, čo mi sedí viac!


V balíčku som si našla novú vôňu, paletku tieňov, lak na nechty, kozmetickú hubku na makeup a celulózovú masku na tvár. Tak sa poďme pozrieť, ktoré z produktov sa stali mojimi favoritmi!


Nová vôňa nesie názov Live Fearlessly, teda žiť bez strachu. Flakón je krásny, elegantný a má veľa skosených hrán, vďaka čomu padne dobre do ruky a nehrozí, že sa vyšmykne. Samotná vôňa je svieža, ale pritom výraznejšia, vhodná práve na toto obdobie. Bude dobrou voľbou pre tie z vás, ktoré nemáte rady ťažké vône, ale na jeseň a zimu sa vám žiada letné parfémy zameniť za niečo intenzívnejšie. V zložení nájdete zázvor, ružu a pražené tonkové bôby. 



A teraz sa už dostávame k produktu, ktorý som si veľmi obľúbila. Lak na nechty v odtieni Rosé Blush (dostupné sú ešte ďalšie 3 odtiene) si ma získal svojou studenou mauve farbou, ktorá sa hodí snáď ku všetkému. Lakovala som ho dokonca dvakrát po sebe, čo je u mňa naozaj znamenie, že mi sedí a citím sa v ňom dobre. Mary Kay laky majú u mňa jednu z najdlhších výdrží a je tomu tak aj pri tomto. Po troch dňoch bol stále krásny a ako nový. 



Momentálny trend makeup blenderov, teda kozmetických hubiek na nanášanie makeupu/korektoru/púdru prišiel aj do Mary Kay a aj keď ja som stále zástancom štetcov, tak som bola zvedadavá, aký bude, keďže som už nejaké mala možnosť vyskúšať. Rozmermi je trošku menší a pre mňa vhodný skôr na korektor, prípadne vrtsvenie makeupu na určité časti tváre. Po namočení nezmäkne až tak, ako som očakávala, takže si ešte stále k nemu hľadám cestu a uvidím, či si ho nakoniec obľúbim. 


V kozmetickom svete zažívajú veľký boom masky na tvár a po tých čiernych prišli na rad textilné, ktoré sú určené na jedno použitie, ale mali by mať výrazné účinky. V Mary Kay zahrnuli tento typ masiek do rady TimeWise, ktorá je primárne určená na omladenie pleti. TimeWise Repair Liftingová biocelulózová maska sa predáva v balení 4 kusov a je určená hlavne pre prípady, kedy pleť potrebuje viditeľne a hlavne rýchlo vyplniť vrásky a vyzerať hladšie a žiarivejšie. Napríklad pred svadbou, dôležitou udalosťou atď. Samotná maska sa nachádza medzi dvoma ochrannými fóliami a je doslova napustená účinnou tekutinou. Na tvári sa necháva pôsobiť 20-30 minút a drží naozaj dobre. Nikde nič neodstávalo, neposúvalo sa, takže si počas toho času môžete oddýchnuť alebo robiť čokoľvek iné, lebo o nej nebudete ani vedieť. 

Po odtránení masky sa zbytok účinnej látky vmasíruje do pleti a neoplachuje sa. Pleť je na dotyk neskutočne jemná a určite pôsobí vypnutejšie a živšie. Ja som ju použila pred spaním, aby mohli všetky zložky, ktoré sa do pleti dostali, cez noc pôsobiť a zregenerovať ju. 


Článok by som rada ukončila touto paletkou očných tieňov v odtieni Rosé Nudes. Hneď po laku na nechty je mojím druhým najobľúbenejším produktom z týchto noviniek. Aj keď po prvotnom swatchovaní na ruke sa mi tiene nezdali obzvlášť zaujímavé, tak pri aplikácii na viečko ma presvedčili o opaku! Skvele sa tieňujú, ľahko sa nanášajú, pigmentáciu majú tak akurát, takže s nimi vytvoríte romantické denné aj výrazné večerné líčenie. Tiene sú takmer matné, ale obsahujú drobučkú perleť, vďaka čomu pôsobia na očiach mäkko a príjemne. A milujem ten svetlý tieň v strede! Krásna nenásilná farba, ktorá je ideálna do vnútorného kútika aj pod obočie bez toho, aby vyzerala príliš svetlo, umelo alebo trblietavo. 




Na ukážku som vytvorila dne líčenia. Prvé jemnejšie a druhé o niečo výraznejšie. 

Jemnejšie líčenie

Výraznejšie líčenie


Ako sa vám tieto novinky páčia?

Ktorý produkt vás zaujal najviac?

Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. ten lak je skvelý, to sa zhodneme :) taktiež aj v paletke, maske a parféme..ale mne aj tá hubka veľmi sadla :) skús ju dlhšie držať pod vodou, potom zmäkne :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť