štvrtok 27. júla 2017

Oriflame katalóg 11/2017

Ahojte! Ako ste zvyknuté, opäť vám s príchodom nového katalógu Oriflame (24.7.-13.8.) ukážem pár produktov, ktoré mňa osobne zaujali a preto som sa ich rozhodla vyskúšať. Na nejakú dobu bude toto posledný príspevok o Oriflame novinkách, keďže odchádzam na 4 mesiace do Prahy a preto musím niektoré spolupráce obmedziť. Podľa čítanosti ale viem, že sa vám tieto príspevky páčili, z čoho mám veľkú radosť :)


Tentokrát som sa rozhodla vybrať hlavne produkty starostlivosti o telo a tvár, keďže ani na tie netreba zabúdať. Veľkou novinkou tohto katalógu je rada Optimals Hydra, ktorá má poskytovať primeranú hydratáciu všetkým typom pleti. Ja som si obľúbila osviežujúci čistiaci gél a tonizačnú vodu. Čistiaci gél používam na odlíčenie tváre (okrem očí) a následne pleť dočistím tonikom, ktoré stiahne rozšírené póry a pleť ochladí a osvieži. Gél ani tonikum pleť nevysušujú, práve naopak, naozaj ju zanechajú jemnú, hydratovanú a pripravenú na nanesenie krému. Cena čistiaceho gélu aj tonika je 5,99 €.


Ďalším produktom, ktorý je taktiež určený na odlíčenie, je Upokojujúci odličovač očí NovAge. Obsahuje provitamín B5 a okrem odlíčenia má slúžiť aj na posilnenie mihalníc. Aj keď sa mi páči jeho balenie a celkový vzhľad, tak si ma bohužiaľ veľmi nezískal. Na odlíčenie jedného oka treba naniesť na tampón celé jedno stlačenie pumpičky, čím samozrejme celkom rýchlo ubúda. Najväčší problém ale je, že ma občas v oku zaštípe a aby makeup odstránil na 100%, tak to zaberie aj celkom veľa času, takže tento produkt by som pri citlivých očiach neodporúčala. Cena je 10,90 €.


Keďže ma čaká 5 mesiacov praxe v lekárni, kde človek poväčšine celý čas stojí, tak som si povedala, že Gél na unavené nohy a chodidlá Feet Up Advanced sa mi určite bude hodiť. Gél má chladivý efekt a pomáha od pocitu ťažkých nôh. Balenie 150 ml kúpite aktuálne za 4,99 €.


Po minulej dobrej skúsenosti s produktami z kolekcie Essence & Co, som sa rozhodla vyskúšať tekuté mydlo s vôňou jazmínu a nerolu. Balenie je opäť krásne a kvalitné, určite sa nejedná o žiadnu lacne vyzerajúcu plastovú nádobu. Vôňa je svieža a výrazná, tak ako u všetkých produktov z tejto rady. Ruky sú po použití mydla jemné, voňavé a nevysušené, takže ja môžem len odporúčať. Balenie 300 ml kúpite za 8,99 €.


K letu patria neodmysliteľne aj ľahké voňavé spreje, ktoré síce počas dňa musíte viackrát obnoviť, ale ich vôňa je jemná a nenásilná, takže vás v lete nijak nezaťažujú. Ja som takýto produkt hľadala aj preto, že ma nebaví ťahať so sebou ťažké sklenené flakóny, takže ma pevný, ale napriek tomu ľahký plast potešil. Parfumovaný telový sprej Miss Charming vonia po vanilke, mandarínke a gardénii, je to teda sladká vôňa, ktorá je pritom ale stále svieža. Zvláštna kombinácia, na ktorú som si musela chvíľu zvykať, ale teraz ju nosím so sebou skoro stále. Balenie 75 ml nájdete v katalógu za 5,99 €.


A to by som nebola ja, aby sa tu neobjavili aj produkty Wellness by Oriflame. Aj keď sa snažím jesť pestrú stravu a milujem ovocie aj zeleninu, myslím si, že niekedy doplniť vitamíny a minerály je aj tak potrebné. Vybrala som si Komplex Swedish Beauty Plus, ktorý obsahuje 30 kapsúl a užíva sa jedenkrát denne. Kapsule obsahujú astaxantín, ktorý je získaný z rias a slúži ako veľmi účinný antioxidant, čo znamená, že chráni bunky pred voľnými radikálmi a teda predčasným stárnutím. Ďalej obsahuje antokyanidíny z čučoriedok, ktoré zlepšujú zrak a kardiovaskulárny systém. Balenie kúpite za 16,99 €.

Vo fialovej krabičke sa náchadza Wellness balíček pre ženy. Konkrétne teda 21 balíčkov, ktoré predstavujú denné dávky potrebných látok. V každom nájdete dve žlté kapsule s Omega 3 mastnými kyselinami, jednu červenú, vyššie spomínanú, s astaxantínom a tabletu so železom a kyselinou listovou. Cena za balenie je 31,90 €, ale odporúčam počkať na akciu :)


A pre tie z vás, ktoré radi nakupujete v Oriflame nie len kozmetiku, ale aj doplnky, som sa rozhodla vyskúšať dve kabelky, čiernu menšiu listovú kabelku Circle (16,99 €) a o niečo väčšiu, so zlatým šitím a ozdobným strapcom, listovú kabelku Indigo (14, 99 €). Obe kabelky môžete nosiť v ruke a aj na ramene, keďže majú odpojiteľné ramienko. Do čiernej Circle sa zmestí len to najnutnejšie, ale peňaženku, telefón, kľúče a rúž zvládne :) Kabelka Indigo je o niečo priestranejšia, ale menej pevná, takže nedrží tak dobre tvar, preto mi príde vhodnejšia práve do ruky. 



Ktoré produkty vás najviac zaujali? 

Majte sa krásne!

PS: Ak chcete mať naďalej prehľad o Oriflame novinkách, tak sa určite pozrite na blog makeupbyveo, kde ich aj v ďalších kampaniach nájdete :)

2 komentáre:

  1. Nejvíce mě zaujal gel na unavené nohy, taky jsem celý den na nohách a podobné výrobky se dost hodí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej ty si aké zlatíčko :) :-* i keď radšej by si tu mohla ostať :)))
    inak tú druhú kabelku som si nikdy v katalógu nevšimla, a je úplne pekná :) hneď idem mrknúť či je ešte v ponuke :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť