nedeľa 18. júna 2017

Predstavenie noviniek Urban Decay + líčenie

Ahojte! Čím dlhšie sa venujem líčeniu, tým radšej sa nechávam inšpirovať prácou iných ľudí. Aj keď už mám viac menej vlastný štýl líčenia, tak sa rada obohacujem o nové techniky, nápady, kombinácie farieb... V líčení našťastie neexistuje hranica, kedy už toho viete dostatok, a tak sa každej príležitosti dozvedieť sa niečo nové rada chopím!

Aj preto som bez váhania prijala pozvanie na workshop s vizážistkou Urban Decay Jillian Ward, ktorý sa konal pri príležitosti uvedenia kolekcie UD Jean-Michel Basquiat Collection. Najprv sme novú kolekciu a taktiež celý sortiment v Douglas v Auparku poobzerali a poskúšali a potom nás už privítala Jillian a pustila sa do líčenia Markétky, ktorá taktiež zastupuje Urban Decay V ČR.






Jillian postupne vysvetlila všetky kroky, ktoré robila a popri tom porozprávala o svojich obľúbených produktoch. Vedeli ste napríklad, že Urban Decay ponúka už aj starostlivosť o pleť? Pre mňa to bola novinka, ale celá rada obsahuje viacero produktov, ktoré stoja za obzretie, hlavne na odličovanie vodeodolného makeupu! V samotnej kolekcii Jean-Michel Basquiat nájdete dva druhy paletiek na oči, paletku líceniek s bronzerom a rozjasňovačom, tri odtiene ceruziek na oči a tri odtiene rúžov. Niektoré farby sú v kolekcii doslova šialené, ale to ma na nej práve baví! Na druhej strane v nej nájdete aj odtiene hnedej a nude, čiže môžete kombinovať a vymýšľať stále nové spojenia. A aby toho nebolo málo, medzi ponuku produktov pribudli aj Lip Topcoats VICE Special Effects, ktoré môžete naniesť na akýkoľvek rúž a pozdvihnúť ho na úplne iný level a to doslova (veď uvidíte nižšie!). Rúže naviac spravia vodeodolnými, keďže zaschnú a nelepia. Odporúčam vyskúšať priamo na rúž, na ktorý/é by ste chceli tento top coat nosiť, aby ste mali predstavu, ako bude výsledný efekt vyzerať. 




A to by som nebola ja, aby som nevyskúšala niečo rovno aj na sebe. Na bordový odtieň VICE Liquid Lipstick som po zaschnutí naniesla spomínaný VICE Special Effects v odtieni White Lie a pozrite na ten efekt! Rozhodne to vyzeralo výraznejšie, než som očakávala, ale úplne som sa do toho zamilovala! Chcelo síce odvahu ísť tak z Bratislavy do Trnavy všetkými možnými verejnými dopravnými prostriedkami, ale vlastne mi to bolo jedno, pretože ja som s tým bola naozaj spokojná :) A mimochodom, fotky sú fotené asi 4 hodiny od nanesenia, kedy som už mala za sebou aj celý obed, takže výdrž je absolútne super. Oči boli fotené asi po 8 hodinách, nalíčené paletkou Urban Decay Naked Ultimate Basics a linkou Razor Sharp v odtieni Chaos, takže tu platí o výdrži to isté . 




Boli ste sa už na sortiment Urban Decay v Douglas pozrieť?

Odvážili by ste sa na takéto výrazné líčenie? 

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. To musel byť ozaj skvelý event :) Urban Decay som si v poslednej dobe totálne zamilovala, hlavne odkedy mám doma Naked Smoky ktorá je pre mňa ako stvorená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teším, že si s ňou spokojná! Ja som na ňu tiež pozerala, na výrazné líčenia je ako stvorená :)

      Odstrániť
  2. ty máš vždy môj obdiv za to, že takéto líčenie naozaj aj nosíš :) i keď aj ja už trošku posúvam hranice, ale občas mám ešte niekedy taký ostych :) ale ako si ty raz povedala, že ľudia sú schopní zazerať aj na červený rúž, tak čo tam koho do toho :)
    inak event vyzeral skvelo! :) to je hotový raj v tom Douglas :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vieš ako, treba to Slovensko na to naučiť postupne :D Toľko zaujímavých a výrazných produktov je, že je škoda sa obmedzovať na tie nenápadné :)

      Odstrániť