utorok 30. mája 2017

Novinky Dermacol - Noblesse makeup, ceruzky na oči a pery, laky na nechty

Ahojte! Za posledné obdobie som mala možnosť vyskúšať viacero produktov značky Dermacol a dnes nastal ten správny čas, aby som vám na ne povedala svoj názor a aby ste sa tak mohli rozhodnúť, či by sa vám do vašej kozmetickej zbierky hodili alebo nie :)

Keď mi prišiel tento balíček, tak som sa veľmi potešila, keďže také množstvo ceruziek pokope sa len tak nevidí. Ceruzky na oči používam všeobecne celkom často, či už pri líčení seba alebo iných. Rada nimi zvýrazňujem líniu mihalníc alebo ich rozotriem do stratena pod dolné riasy.


12 H True Colour Eyeliner sú klasické drevené ceruzky na oči, stredne mäkké, s dobrou pigmentáciou, výdržou a krásnymi farbami. Hlavne tú modrú odporúčam aj ako samostatnú hornú linku! Dostupné sú v 8 odtieňoch za cenu 3,79 €.


Ďalším tipom ceruziek na oči, ktoré Dermacol ponúka, sú 16 H Matic Eyeliner, ktoré sú vysúvacie, čiže ich netreba strúhať a taktiež dlhotrvácne. Vďaka tenkému hrotu sa s nimi ľahko vykreslí aj precízna linka. Pigmentáciu majú ešte výraznejšiu ako vyššie spomínané klasické ceruzky. Cena 4,95 €.


Horný rad - 16 H Matic Eyeliner: č.1, č.2, č.4
Dolný rad - 12 H True Colour Eyeliner: č.1, č.2, č.3, č.5, č.4


Na očiach použité odtiene: fialový č.3 a zelený č.5

Tak ako ceruzky na oči, tak isto veľmi často a rada používam aj ceuzky na pery. Pery sú s nimi viac definované a rúž dlhšie vydrží. True Colour Lipliner sú klasické drevené ceruzky, ktoré nie sú ani príliš mäkké a ani príliš suché, aj keď o niečo mäkšie by mi vyhovovali. Na perách sú ale veľmi pekné aj samostatne, takže ľahko nimi nahradíte rúž. 


Na perách odtieň. č 3

Odtiene zľava: č.4, č.1, č.2, č.3

Súčasťou balíčka boli aj laky na nechty. Podkladový lak Fast Dry Base Coat ma veľmi potešil, keďže zabraňuje zažltnutiu nechtov a predlžuje trvácnosť farebného laku. Ultra Gloss Top Coat je hustejší a vytvorí finálnu lesklú vrstvu a udrží lak dlhšie bez ošúchaných špičiek. Každý kúpite za 3,95 €. 5 Day Stay Longlasting Nail Polish sú dostupné v 25 odtieňoch, ľahko sa lakujú, rýchlo schnú a kúpite ich taktiež za 3,95 €. Ružový odtieň Lucky Charm obsahuje drobné efektové čiastočky, takže je vhodný na dozdobenie klasickej manikúry. Červený odtieň Drama Queen má výrazné odlesky, takže môže byť zaujímavou alternatívou ku klasickej červenej. 


O makeupe Dermacol Noblesse ste už určite niekde čítali alebo ho aspoň zahliadli. Jedná sa o typ makeupu s "kvapkátkom", ktoré sa všeobecne vyznačujú tekutejšou konzistenciou a ľahším krytím. Tak je to aj v tomto prípade a makeup naozaj výrazné nedostatky neprekryje, ale ak chcete pleť len zjednotiť a dodať jej pomomatný vzhľad, tak vám bude vyhovovať. Zvláštnosťou je dosť výrazná vôňa a negatívom, že pri odstraňovaní ochrannej fólie zíde aj časť čierneho nápisu na flakóne. Odporúčaná cena 14,99 €. Dostupné sú 4 odtiene. 



Odtieň Nude

Posledným produktom, ktorý vám dnes ukážem, je lícenka Dermacol Blush & Illuminator, ktorá síce nie je novinkou, ale začala som ju používať v tomto odtieni len nedávno a absolutne som si ju zamilovala. Je to krásna ružovo-koralová farba s jemným zlatým shimmerom, ktorá tvár osvieži, ale pritom nepôsobí prehnane. Je to odtieň č.8 a cena sa pohybuje okolo 9 €. 




Tu už vidíte celkové líčenie s vyššie spomínanými produktami. S ceruzkami sa dá pekne vyhrať a líčenie pozmeniť podľa nálady každý deň :)


Používate aj vy ceruzky na oči a pery?

Ktorý z produktov vás zaujal naviac? 

Majte sa krásne!

8 komentárov:

  1. Ahoj, môžeš mi prosím napísať bližšie k bielej ceruzke, je naozaj dobrá, aj vo vnútornej linke, drží,"nezráža sa"? Ja som zúfalá, minule som kúpila MAC vysúvaciu a veľké sklamanie, vôbec nie je dobrá :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja popravde na vnútornú linku používam radšej nie čisto biele ceruzky, ale skôr také nude farby, ale určite ju môžem vyskúšať poriadne a dám ti tu začiatkom budúceho týždňa vedieť :)

      Odstrániť
    2. Tak po dôkladnom otestovaní musím povedať, že celý deň síce nevydrží, ale vytráca sa postupne a pigmentácia je veľmi dobrá, takže stačí raz prejsť.

      Odstrániť
    3. Ďakujem,že si sa tomu venovala :) vzhľadom k cene ju asi vyskúšam.

      Odstrániť
  2. tie ceruzky a lícenka ma zaujali asi najviac :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac ma zaujali tie ceruzky na pery. Úplne krásne. A skvelý článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie ceruzky vyzerajú super :) Od Dermacolu som ešte asi ani nevyskúšala, pre mňa sú zatiaľ favoriti od Essence, avšak veľmi ma zaujal ten make-up :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. v poslednej dobe mám strašne rada farebné linky a ceruzky :P tie farby sú krásne .. aj keď ja veľmi dermacol veci nepoužívam, mám jednu zelenú linku ktorá je super :) tak možno nabudúce vyskúšam aj nejaké iné produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť