nedeľa 25. decembra 2016

Zlaté líčenie s trblietavými fialovými perami

Ahojte! Dúfam, že ste prežili krásne a hlavne pokojné Vianoce a že si teraz užívate tých pár dní voľna, na ktoré sme toľko čakali. A možno vám ich spríjemním týmto článkom aj ja! Líčenie, ktoré v ňom uvidíte, som zvolila ako vianočné, ale k štedrovečernej večeri som mala samozrejme už neutrálnejšie pery :)

Oči sa niesli v zlato-hnedej kombinácii, zvýraznené čiernou hrubšou linkou a umelými riasami. Tvár som zjednotila makeupom a vykontúrovala pomocou krémových korektorov a samozrejme zafixovala púdrom. Najvýraznejším prvkom celého líčenia boli tentokrát pery. Rozhodla som sa na nich vyskúšať produkty od NYX kozmetiky, s ktorou som nedávno začala spolupracovať a veľmi sa z toho teším! Pred Vianocami mi prišiel krásny balík, ktorý ste mohli vidieť na mojom instagrame, tak bolo načase niektoré produkty vyskúšať. Použila som teda kontúrku Matte Lip Liner odtieň Oh Put It On, Butter Gloss v odtieni Gelato a nakoniec som plochým štetcom aplikovala trblietky v odtieni Violet.

Použité produkty:
Oči:
MAC Paint Pot v odtieni Soft Ochre ako podklad
Too Faced Chocolate Bar tieň Salted Caramel a White Chocolate
NYX Prismatic Shadows odtieň Gilded
Mary Kay Gélové linky na oči
Dermacol UltraTech Mascara
NYX Wicked Lashes Fatale

Tvár:
Mary Kay Rozjasňujúca podkladová báza Ivory 4
Pupa Milano Cover Stick Concealer odtieň 001 a 003
GOSH Mineral Powder odtieň 002

Pery:
NYX Matte Lip Liner odtieň Oh Put It On
NYX Butter Gloss odtieň Gelato
NYX Face and Body Glitter odtieň Violet






Vyskúšali by ste aj vy takéto extravagantné pery?

Ako vyzeralo vaše vianočné líčenie?

Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. Tie pery vyzerajú fakt dobre, fialová je veľmi pekná farba na takéto príležitosti :)

    OdpovedaťOdstrániť