piatok 30. decembra 2016

Perfektná riasenka Dermacol Mega Lashes Dramatic Look

Ahojte! Dnešná recenzia bude síce stručná, ale nie preto, že by snáď tento produkt nestál za veľa slov... Je však taký skvelý, že by bolo zbytočné o ňom veľa rozprávať, fotky totiž hovoria samy za seba.

Dermacol Mega Lashes Dramatic Look Mascara má mátný čierny obal, stredne veľkú klasickú kefku a objem 13 ml. Toľko k základnému popisu. Čo vás ale určite zaujíma viac, je to, aké nádherné vie spraviť mihalnice. Málokedy sa mi stane, že mi riasenka sadne už od prvého použitia. Väčšinou treba nejaký čas, kým si na ňu zvyknem a kým je efekt taký, aký si predstavujem. Tu som ale už od začiatku vedela, že sa táto riasenka bude radiť medzi moje obľúbené produkty. Riasy krásne zvýrazní, dodáva objem aj dĺžku, nezlepuje, vydrží celý deň bez zmeny, nežmolkuje sa, neopadáva.. Naozaj by som niečo rada vytkla, aby to nevyzeralo prehnane, ale bohužiaľ (našťastie) naozaj nemám čo :) Každému, kto má rád výrazné riasy ju odporúčam a dúfam, že vám sadne rovnako ako mne!


Na vyskúšanie mi prišiel aj Dermacol Selfie Make-up, ktorý je ale bohužiaľ v odtieni 3, čiže pre mňa použiteľný až niekedy v lete, keď budem opálená.






Zaujala vás táto riasenka?

Aká je momentálne vaša obľúbená?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. ja ti tak závidím tie tvoje riasy! :D však ty nepotrebuješ ani nejakú špeciálnu maskaru, lebo z každej máš prekrásne riasy :)))
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dělá opravdu krásný efekt, máš moc hezké řasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty maš proste užasne obočie♥♥ zavidenia hodne na rozdel odomňa čo tam nemám ani chlp:-/ no čo narobim, každopadne ta riasenka vyzera dobre ale od dermacolu nemám asi žiadny produkt no moja najobľubenejšia je momentalne avon luxe skoro už prázdna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj skvelá riasenka, tiež ju mám nejaký ten piatok doma. Dermacol proste nesklame :)

    OdpovedaťOdstrániť