štvrtok 29. septembra 2016

Zafixuj si vlasy s Baleou!

Ahojte! Priznám sa, s vlasmi si veľké starosti nerobím, sú aké sú, raz dobré, raz zlé. Povedala som si ale, že by som ich tvaru predsa len mohla venovať väčšiu pozornosť a o ich vzhľad sa nejakým spôsobom aj pričiniť. K tomuto účelu som sa rozhodla vyskúšať Balea lak na vlasy a penové tužidlo. S lakom na vlasy už samozrejme nejakú tú skúsenosť mám, istú dobu som si vlasy často kulmovala a následne lakom fixovala, ale od Balea som žiadny doteraz nemala, tak som si povedala, prečo nie, keďže ostatné produkty od tejto značky mám veľmi rada. S tužidlom to už bolo o inom. Rozmýšľam, či som nejaké niekedy vôbec použila, ale nespomínam si, takže predsa len bola toto moja premiéra. A ako som si teda tieto prípravky obľúbila a či som ich po jednom použití nedala na dno skrinky? Hneď vám poviem!


Tak poďme od toho jednoduchšieho. Lak na vlasy má vyskúšaný už hádam každý a ide len o to nájsť taký, ktorý vám vlasy zafixuje k vašej spokojnosti, nezlepuje a efekt aj nejaký čas vydrží. Tento konkrétne je vhodný na jemné vlasy kvôli svojej "volume" schopnosti. Všetko, kde je slovo volume chcem a potrebujem, lebo moje vlasy majú objem asi tak do dvoch hodín po umytí a potom sa od tohto slova rýchlo vzďaľujú. Lak som vyskúšala na zafixovanie vĺn a aj pri fixácii "baby" vláskov pri uhladenom drdole a obstál v oboch prípadoch. Strieka ale dosť silno, preto odporúčam používať z väčšej vzdialenosti.


Už som spomínala objem. Mám ho rada a chcem ho veľa. A s týmto tužidlom to aj funguje. Keď som ho použila do vlhkých vlasov a poriadne votrela, nechala vlasy takmer úplne uschnúť, dala na dve hodiny do drdola a potom rozpustila, mala som taký objem, aký už dlho nie a trval asi 3 dni, čo je doba kedy si vlasy zvyknem medzitým už dvakrát umyť, ale takto vyzerali stále dobre! Takže áno, už sa s tužidlom kamoším a keď chcem moje zvlnené vlasy poriadne "nafúknuť", tak siahnem práve po ňom.




Čo vy a stylingové produkty na vlasy?

Čo preferujete?

Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. Já používám hlavně tužidlo a lak a přesně ty, co tady ukazuješ!

    OdpovedaťOdstrániť