pondelok 6. júna 2016

Dove starostlivosť o kučeravé vlasy

Ahojte! Ako vám asi neuniklo, moje vlasy sú vlnité, niekedy viac a niekedy menej. S mierne kučeravými vlasmi je to tak, buď sú úplne super alebo naopak súce akurát do drdolu. Moje majú naviac tendenciu sa na končekoch štiepiť, čiže potrebujem vlasové prípravky, ktoré ich vyživujú, ale zároveň nezaťažujú, aby nestrácali na objeme. Práve preto ma zaujala vlasová rada Dove Quench Absolute, ktorá je vyslovene určená na vlnité a kučeravé vlasy a tak by im mala poskytovať presne to, čo potrebujú. Vyskúšala som šampón, kondicionér a masku. Všetky produkty majú výraznú vôňu, ktorá sa udrží po umytí aj na vlasoch. Šampón ma hustejšiu konzistenciu a stáčí ho malé množstvo. po umytí vlasy trochu presuším uterákom a následne nanesiem kondicionér alebo ak mám viac času tak masku, ktorú sa snažím nechať pôsobiť aspoň 5 minút. Vlasy po opláchnutí len na chvíľu zabalím do uteráka, následne ich rozčešem a nechám prirodzene uschnúť. A aké sú teda výsledky týchto produktov? V prvom rade sú vlasy naozaj vyživenejšie, na dotyk jemnejšie a hladšie. Vlny majú krajší a ucelenejší tvar a vlasy naviac pekne voňajú. Z toho vyplýva, že som s radou Quench Absolute spokojná a ak máte aj vy vlnité alebo kučeravé vlasy, ktoré potrebujú niečo extra, tak sa na tieto produkty určite pozrite!






Aké podukty na vlasy máte osvedčené vy?

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Produkty vyzerajú zaujímavo a vlasy máš naozaj krásne:) ja ich mám niekedy rovné a niekedy mierne vlnité, ale rada by som túto radu vyskúšala;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na moje kudrny jedině šampon a kondicionér bez siliconů, parabenů atd. Od té doby, co myju vlasy "pure" šampony jsou vlasy úplně jiné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reny vies mi poradit nejaky konkretny-znacku?? dakujem sandy

      Odstrániť