sobota 28. mája 2016

Kontúrovanie tváre

Ahojte! Nedávno prebiehala na stránke kamzakrásou.sk výzva pre blogerky, v ktorej mohli prihlásiť svoj blog a ak boli vybrané, tak si zvoliť 4 produkty Mary Kay a pomocou nich vytvoriť post/tutoriál zameraný na kontúrovanie tváre. Ja som tú možnosť dostala tiež a tak vám dnes ukážem, aké produkty som zvolila a ako s nimi pracovať.


Aj keď je mnoho spôsobov, ako tvár vykontúrovať, ja som sa rozhodla pre jemnejšiu verziu pomocou bronzového púdru, tekutého rozjasňovača a lícenky. A ako podklad nemôže samozrejme chýbať makeup.


Matnú podkladovú bázu vám už bližšie predstavovať nemusím, písala som o nej v kompletnej recenzii TU.


Rozjasňovač pleti je môj must have už dlhú dobu, spotrebovala som už asi 6 balení a stále sa k nemu vraciam. Zakryje kruhy pod očami, pleť rozjasní, nezalieza do vrások a pôsobí prirodzene.


Bronzový púder v odtieni Light/medium je prirodzený bronzer, ktorý obsahujú drobné zlaté čiastočky. Veľmi rada ho používam aj na svetlú pleť, keďže intenzita sa dá ľahko regulovať. 


Minerálna farba na líca v odtieni Cherry Blossom je na prvý pohľad pomerne výrazná, ale v jemnej vrstve vytvorí na pleti krásnu zdravú farbu, ako uvidíte nižšie.

A teraz sa už môžete pozrieť, ako tieto produkty používam pre dosiahnutie vykontúrovanej tváre ja. Oči som si už vopred nalíčila, naniesla hydratačný krém a potom už nasleduje matná podkladová báza, ktorú nanášam mojím najmilovanejším buffer štetcom.



Rozjasňovač pleti nanášam hlavne pod oči a mierne nad lícne kosti a následne ho zapracujem buď prstami alebo plochým štetcom.



A teraz už prechádzame k bronzovému púdru, ktorý ja asi najvýraznejším krokom celého kontúrovania. Nanášam ho plochým štetcom pod lícne kosti a rozpracujem ho smerom hore a použijem ho jemne aj na spánky a okolo čela. 



Posledným produktom je lícenka, ktorú zvyknem nanášať smerom od líčok až ponad bronzer.



Bodkou za líčením je rúž, ktorý som tentokrát použila len v jemnej oranžovočervenej farbe.


Ako sa vám tento typ kontúrovania páči?

Zvyknete si aj vy zvýrazňovať/upravovať tvár pomocou bronzeru, rozjasňovača, lícenky?

Dajte mi vedieť v komentároch! 

9 komentárov:

  1. jeeej,aj ja som v tejto súťaži a práve včera som tiež pridala príspevok :)
    ten rozjasňovač je inak úžasný :)
    páčia sa mi na tebe tie líčka :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozjasňovač je skvelý, s tým úplne súhlasím :) A líčka ma tiež milo prekvapili, aj keď dva iné odtiene z nich už mám, tak tento je super tiež :)

      Odstrániť
  2. Minerálna farba/tvářenka má úžasný odstín, velmi se ti to povedlo, je to takové přirozené!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Práve o to mi išlo, aby to pôsobilo prirodzene a pritom to splnilo svoj účel :) Ten odtieň lícenky sa veľmi páči aj mne!

      Odstrániť
  3. ta tvarenka ma super odtien , ta by mi mozno aj isla :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherne sa ti to podarilo, držím palce v súťaži! :)

    OdpovedaťOdstrániť