sobota 21. mája 2016

Aktuálne novinky AVON!

Ahojte! AVON katalóg sa dostane do rúk určite mnohým z vás a tak som rada, že vám môžem ukázať, čo zaujalo mňa a čomu by ste mohli venovať svoju pozornosť :) Ja som si na testovanie vybrala týchto 5 produktov.


Kajalová ceruzka na oči v odtieni Turquoise Waters ma zaujala hlavne svojou výraznou farbou, ktorá je na leto ako stvorená. Pigmentáciou je vhodná do vnútornej línie oka aj na vytvorenie klasickej linky, ako vidíte na fotke nižšie. Netreba s ňou príliš tlačiť ale nie je ani extrémne mäkká, takže sa s ňou pracuje dobre. Na opačnom konci sa nachádza gumený hrot pre prípadné rozmazanie ceruzky. 



Rúž Ultra Color v odtieni Pastel Pink má studenú svetloružovú farbu a aj keď mne takéto odtiene nesvedčia, tak ho určite pri líčení využijem. Viem si ho napríklad dobre predstaviť s hnedými smokey eyes :) 



Set na úpravu obočia som chcela vyskúšať už dlhšie. V balení nájdete tieň na obočie, vosk na zafixovanie, obojstranný aplikátor a zrkadlo. Môžete samy zvoliť, či obočie najprv vyplníte farbou a následne doupravíte voskom alebo to spravíte opačne. Farba má stredne hnedý odtieň, takže musíte samy rozhodnúť, či by vám tento set farebne sedel alebo nie. Vosk obočie dobre zafixuje a hlavne sa s ním dá pekne upraviť tvar. 



Vyživujúca kúra na nechty s perleťovým leskom je lak na nechty svetloružovej farby so shimmerom, ktorý dodá nechtom jemné zafarbenie a posilní ich. Ja ho používam hlavne vtedy, keď chcem mať nechty upravené, ale bez výraznej farby. Na fotke je nanesený v dvoch vrstvách. 



Anticelulitídový hrejivý telový gél s L-karnitínom sľubuje potlačenie celulitídy za 4 týždne. Konzistenciou je to priesvitný gél, ktorý sa rýchlo vstrebáva. Po nanesení zvyšuje mikrocirkuláciu a pokožka sa zahreje (dosť výrazne:)) Keďže momentálne cvičiť nechodím a stravu tiež nijak špeciálne upravenú nemám, tak ho beriem skôr ako vylepšenú telovú starostlivosť o problémové partie. 


Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Na to, že si vizážistka /alebo ňou chceš byť/ obočie ti veľmi nejde. Nič v zlom, skúšaj ďalej :) Pekný článok !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak usudzuješ podľa týchto fotiek môjho obočia, tak svoje obočie mám prirodzene veľmi husté a výrazné a upravujem si ho zámerne len minimálne a celkovo mi napríklad vôbec nevadí, ak si niekto necháva svoje obočie prirodzene rásť a trhá ho len tam, kde je to naozaj nutné. Veľakrát sa mi to páči viac ako keď je do posledného detailu vykreslené. Takže by som povedala, že je to skôr o tom, kto čo preferuje :)

      Odstrániť
  2. Ta ceruzka je ozaj skvelá, páči sa mi pigmentácia aj farba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Avon kozmetiku mám veľmi rada, ceruzku mám presne v tomto odtieni a som s ňou veľmi spokojná, laky sú tiež veľmi dobré a za skvelé ceny:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť