utorok 8. decembra 2015

Vianočné kolekcie PUPA MILANO!!

Ahojte! Kto sleduje môj instagram, mohol nedávno zahliadnuť fotku krásneho balíčku od spoločnosti PUPA, ktorý obsahoval množstvo aktuálnych produktov určených pre vianočné obdobie. Fakt som nečakala, že budem mať možnosť vyskúšať také veľké množstvo vecí a som za to veľmi vďačná! A keďže chcem spraviť radosť aj vám, tak onedlho si budete môcť zasúťažiť (nielen) o PUPA produkty vo veľkej vianočnej súťaži!


Vráťme sa ale späť k produktom, ktoré má momentálne PUPA vo svojej ponuke. Myslím, že každý, kto v obchodíku tejto značky už bol, tak si musel všimnúť kozmetické paletky a kazety najrôznejších tvarov a kombinácií, ktorými je táto značka známa. Ja sama jednu z minuloročnej zimnej kolekcie vlastním a používam veľmi často, takže som sa potešila, že budem mať možnosť vyskúšať aj tieto úplne nové! Kozmetické sady sú momentálne v ponuke v dvoch "štýloch" - PUPACAT a PUPART. V oboch prípadoch si môžete vybrať z viacerých veľkostí aj kombinácií farieb, takže výber je naozaj obrovský!







Ďalším skvelým tipom na darčeky sú kozmetické taštičky, ktoré obsahujú rôzne 2 či 3 produkty v krásnom balení! 

Tu vidíte rôzne kombinácie s riasenkou PUPA Vamp!, ktorú som mala prvýkrát už pred viacerými rokmi a teraz som sa k nej opäť vrátila a stále je rovnako super! Takže toto považujem za úplne univerzálny darček pre každú ženu, ktorá sa aspoň trošku líči :)




Pre milovníkov lakov na nechty sú tiež k dispozícii krásne taštičky obsahujúce dva farebné laky na nechty, jeden base/top coat a multifunkčný pilník. 


Ak by niekoho náhodou nezaujala dekoratívna kozmetika, tak môže využiť ponuku produktov starostlivosti o telo, ktorých má PUPA taktiež v ponuke viac než dosť. V darčekových krabičkách nájdete aj sprchové gély a masážne telové krémy z rady HOME SPA, ktoré nádherne a výrazne voňajú a uvoľnia telo aj myseľ. Dostupných je 6 druhov podľa toho, aký prírodnú účinnú látku obsahujú. 



A to nie je všetko! PUPA si pripravila aj limitovanú kolekciu dekoratívnej kozmetiky Stay Gold!, ktorá obsahuje samostatné produkty v nádherných farbách a obaloch. O tých vám napíšem viac už v nasledujúcom článku a pripojím aj líčenie! 

Majte sa zatiaľ krásne a nezabudnite pri najbližšej návšteve obchodného centra okuknúť všetku túto krásu aj naživo! 


7 komentárov:

  1. Jééj, krásny článok, fotky sa ti veľmi podarili, teším sa na líčenie s kolekciou Stay Gold! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pupa Cat vyzerá úžasne :D hneď by som to brala ,len nám žiadnu predajňu Pupa v blízkosti, ale vyzerá to neskutočne rozkošne :)
    Vianočná súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vsechny produkty vypadaji skvele, obzvlast Pupacat a Pupart :) Ja se znackou zatim zadne zkusenosti nemam, budu to muset napravit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne produkty:)
    www.vanesasworld.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta kočička je neskutečně roztomilá, tu bych hned brala domů :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mačičková paletka je naozaj originálna,krásne balenie!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. naozaj sa stým vedia vyhrať užasne to je hneď by som to brala:-)

    OdpovedaťOdstrániť