streda 4. februára 2015

Výrazné pery od rána do večera - Dermacol 16 h Lip Colour

Ahojte! Ak sledujete môj blog dlhšie, určite viete, že mám záľubu vo výrazných rúžoch a preto sa vždy teším, ak nájdem produkt na pery, ktorý má krásnu výraznú farbu a ešte k tomu aj drží bez toho, aby som ho musela každých 5 minút kontrolovať. A taká je presne nová tekutá farba na pery od Dermacolu.

Dermacol 16 h Lip Colour v odtieni 02 je dvojfázový produkt na pery v krásnej červenooranžovej farbe. Prvým krokom je farebná časť, ktorú nanesiete pomocou penového aplikátora. Farba sa nanáša veľmi precízne a na plné krytie stačí jedna vrstva. Keďže je pigmentácia taká vysoká, kľudne si môžete pomocou tohto rúžu zväčšiť pery tým, že vyjdete mierne nad prirodzenú kontúru vašich pier. Farba ma skutočne dlhú výdrž, ja som odskúšal  12 hodín  a jedine na vnútornej strane pier sa začala farba mierne vytrácať. Ja pred nanesením farby použijem vždy balzam a potom s vysušovaním pier nemám problém. Priesvitnú balzamovú časť niekedy vôbec nepoužívam, pretože sa mi páči matný vzhľad, ktorý samotná farba vytvára. V ponuke sú jemnejšie aj výrazné odtiene, takže si určite každý príde na svoje!




Pred nanesením

Farebná časť

Farebná časť + balzamová časť

Nosíte takéto výrazné farby?

Majte sa krásne!

A nezabudnite na GIVEAWAY!

14 komentárov:

  1. nádherná barva, přesně takové odstíny mám ráda :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pouzila si aj konturku ci bez, dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, nepoužila, celé pery sú nalíčené len s týmto produktom. Rúž sa počas dňa vôbec nerozpíja, takže kontúrka nie je potrebná :)

      Odstrániť
  3. Super recenzia ! Táto farba je krásna, ja mam zatial 01 a 04 myslim..:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau, to je farba! Mne sa to teda tiež páči viac bez toho priesvitného lesku :)

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné :)
    Znova ďalší produkt, na ktorý čítam len chvály a už je len otázkou času kedy neodolám a kúpim si ho :))
    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fuha na to ze to je druhy odtien je fest vyrazny podla mojej karticky co mam a ja ze je o dost bledsi... Ja mam 01 a04 a velmi sa mi na tebe paci len ta samotna farba :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. takéto červené odtiene nenosím, zaťiaľ v nich nie som "doma":), ale ty máš krásny tvar pier:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všude čtu jen samou chválu, tak si aspoň jeden odstín musím pořídit :)

    Shirtinator - vytvoř si vlastní tričko

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherný odstín! :) Musím si pořídit

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásna farba a keď má ešte aj dostatočnú výdrž, tak super :) musím sa po ňom poobhliadnuť :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musím povedať, že výdrž má skvelúúú aj tie odtieňe sú topka, ale mne strašne pery vysušuje a nepomáha ani balzam :( Ale to je asi tá daň za výdrž. Mne sa tiež viac páči ten matný efekt :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná barvička. Alespoň jeden odstín bych si ráda pořídila.
    Recenze kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť