nedeľa 22. februára 2015

GOSH Forever Lip Shine 002 Sweet Moments - recenzia

Ahojte! V kozmetických firmách akoby sa pretrhlo vrece s novými produktami na pery... Všelijaké farby, rúže, balzamy alebo lesky na nás doslova vyskakujú zo všetkých strán, ale priznám sa, že mne to teda vôbec nevadí :) V dnešnom poste sa pozrieme bližšie na novinku od dánskej spoločnosti GOSH.

Rúže v ceruzke sú podľa mňa veľmi praktické hlavne svojím balením, takže som sa tešila, že s týmto produktom prišiel aj GOSH. Forever Lip Shine je farebný rúž vo forme vysúvacej tyčinky, ktorý sľubuje intenzívnu farbu a lesk v jednom. Dostupný je v 10 odtieňoch. Ja som obdržala na testovanie odtieň 002 Sweet Moments, čo je nude farba s úplne jemným shimmerom, ktorý ale na perách nevidno. Tento odtieň je na mňa príliš svetlý, keďže normálna farba mojich pier je tmavšia, tak si v takomto odtieni pripadám trochu nevýrazne, čo je určite spôsobená aj tým, že som zvyknutá nosiť výraznejšie farby. K smokey eyes sa ale veľmi dobre hodí a využitie nájde aj pri dennom nahom líčení. Čo musím vyzdvihnúť je jeho pigmentácia. Farbí okamžite pri dotyku pier a farba sa nanáša vážne veľmi jednoducho a vďaka forme v tyčinke aj precízne. Vôňa je celkom výrazná, krásna vanilková, ako koláčik :) Bežná cena je 8 €.




Pred - po nanesení


Ak vás tento produkt zaujal, tak sa poponáhľajte, pretože do 28.2. 2015 platí skvelá akcia, pri ktorej pri kúpe jedného produktu dostanete druhý len za polovicu! A odtiene sú nádherné, takže je z čoho vyberať :)


Majte sa krásne!


9 komentárov:

  1. Túto akciu som využila a mám odtieň 003 Love story a 005 Flirty dreams. Tento typ produktov na pery mám veľmi rada a osvedčili sa mi aj tieto rúže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že si s nimi spokojná! Ja musím ostatné odtiene ešte pozrieť naživo a nejaký si ešte určite dokúpim :)

      Odstrániť
  2. Akurát včera som si kúpila túto pastelku v odtieni Fluffy Feeling, zatiaľ som ju ešte nestihla vyskúšať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to skvelo! Ja som bohužiaľ túto akciu nevyužila a keďže zajtra je posledný deň asi ani nevyužijem. Nevadí, snáď nabudúce :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno budeš mať ešte cestu okolo nejakého Fann-ka :))

      Odstrániť
  4. Moc krasna na rtech. No jen at se kosmeticke znacky predhani, me to vyhovuje, ten vyyyyber:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten odtien sa mi velmi paci. a vseobecne povazujem gosh za velmi kvalitnu kozmetiku.

    Beauty by Bellatrix

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento odtieň vyzerá skvele :-)
    http://suesanqa7.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť