utorok 21. októbra 2014

INGLOT gélové linky, riasenka, lak na nechty - recenzia

Ahojte! Nedávno ma značka INGLOT oslovila s ponukou spolupráce a musím úprimne povedať, že ma to veľmi potešilo a s radosťou som spoluprácu prijala! Túto kozmetiku som doteraz obdivovala hlavne na zahraničných blogoch a vždy sa mi páčil jej freedom systém (systém dopĺňania refilov do paliet) a veľká škála odtieňov, či už tieňov, rúžov alebo lakov na nechty.

Ja som na vyskúšanie dostala čierne gélové linky, predlžujúcu riasenku a lak na nechty. Všetky produkty boli zabalené v samostatnej krabičke. Páči sa mi čistý a jednoduchý dizajn obalov. Čierna a biela farba vytvárajú pekný minimalistický vzhľad.



AMC gélové očné linky sú v ponuke v 24 odtieňoch a to je určite fakt, ktorý ich robí výnimočnými oproti iným značkám. Ja som na testovanie dostala čiernu klasiku. Linka ma úžasnú mäkkú konzistenciu, kreslí akoby sama a čierna farba je skutočne čierna, takže nemusíte po tom istom mieste prechádzať 3-4 krát, aby ste dosiahli želaný efekt. Linka počas dňa dobre drží. Za mňa teda určite áno a ja v budúcnosti siahnem po nejakom výraznom odtieni!






Predlžujúca a natáčajúca riasenka ma tiež veľmi milo prekvapila. Po otvorení vás možno zaskočí malá kefka s veľmi krátkymi štetinkami, ale určite sa nenechajte odradiť. Splní, čo sľubuje a riasy sú skutočne výrazne dlhšie a oddelené, čo je pre mňa základné kritérium dobrej riasenky. Zlepené riasy jednoducho nie sú nič pre mňa. Počas dňa sa nedrolí a neopadáva, odličovanie taktiež nie je problém.



Lak na nechty som dostala v odtieni 362, čo je úplne klasická cyklaménová farba. Ja ružové laky až tak veľmi nenosím a keď už volím klasiku, tak potom radšej červenú, ale lak som samozrejme aj tak poctivo otestovala :) Štetec je klasický, pomerne dlhý a stredne široký. Lakuje sa s ním veľmi dobre, nerobí pruhy a konkrétne tento odtieň ma veľmi slušné krytie. Stačila by aj jedna silnejšia vrstva, ale ja som ako vždy naniesla dve. Schol našťastie celkom rýchlo. Objem je 15 ml.



A super informácia na záver! Kozmetiku INGLOT si môžete zo stránky www.inglotcosmetics.cz objednať už aj na Slovensko a nad 2000 Kč neplatíte poštovné! Takže šup ukázať stránku aj kamarátkam a urobiť si spoločne radosť :)


Majte sa krásne!

17 komentárov:

  1. Tak tá linka ti veľmi pristane, vyzerá to krásne :) A lak má veľmi peknú farbu veru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty máš aj bez produktov nádherné oči! :) Ale výrobky vyzerajú lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta linka je užasná, fakt pekne čierna :) Inglot som zatial nemala možnosť skusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, to je na nej najlepšie, že je to krásna výrazná čierna!

      Odstrániť
  4. Dekoratívku od Inglot mám veľmi rada, najmä ich tiene, či pigmenty, s linkami, či špirálou alebo lakom zatiaľ skúsenosti nemám, ale už dávnejšie premýšľam nad nejakým pekným odtieňom laku...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som naopak v budúcnosti chcela určite vyskúšať tiene a pigmenty! Majú krásnu škálu odtieňov :)

      Odstrániť
  5. presne túto linku mám, aj keď si ju už musím rozrieďovať vodou, kedže ju mám spolovice vyschnutú:), ale inak je super:)a gratulujem k spolupráci, zaslúžiš si ju!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ju budem 10x kontrolovať, či je dobre zavretá, aby mi nevyschla :D A ďakujem :-*

      Odstrániť
  6. Linka vyzera naozaj super! Ale u tej maskary by som bola skepticka, ty mas predsa len dlhsie a hustejsie riasy ako drviva vacsina populacie :D Na mojich by to mozno az taku slavu nespravilo :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, žiaľ to môžem posudzovať len podľa seba :D Super by oddeľovala myslím u každého... Predĺženie ale samozrejme závisí aj od pôvodnej dĺžky :)

      Odstrániť
  7. Ty gelovka, to je pecka!! I řasenka super, nádherné fotky, jak ti krásně řasy prodloužila, no moc pěkné, děkuji za tipy, ty gelovky mě hodně zaujaly, jsou parádní..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :-* Ďakujem za pochvalu a ak ich vyskúšaš, tak budeš dúfam spokojná!

      Odstrániť
  8. Nice items, I love the liner and the pink polish.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na túto linku sa už dlho chystám.... :)

    OdpovedaťOdstrániť