sobota 2. augusta 2014

Ako sme si užili Brno :)

Ahojte! Tie, ktoré ma sledujete na FB viete, že som cez týždeň bola tri dni na výlete v Brne. Najprv sme plánovali zohnať nejaké lacné ubytovanie na dve noci v penzióne/hoteli, ale nakoniec mi kamarátka odporučila stránku couchsurfing.org, kde si nájdete ubytovanie po celom svete úplne zdarma a k tomu spoznáte nových úžasných ľudí! Určite to nie je pre každého, predsa len niekto uprednostní pohodlie hotela pred rozkladacím gaučom u cudzích ľudí... Ale ja som za každú novú skúsenosť, takže som určite "nesurfovala" naposledy!

V Brne sme si pozreli hrad Veveří, ku ktorému sme sa odviezli loďou, nevynechali sme ani Špilberk, obzreli sme divadlá, Petrov nám ponúkol krásny výhľad na mesto a absolvovali sme aj ochutnávku brnenských špecialít :) Počasie nám našťastie celkom vyšlo, až na posledný deň (štvrtok) kedy sa zmoknutiu bohužiaľ vyhnúť nedalo. To nám ale náladu nepokazilo a teplý čaj v autobuse Student Agency všetko zachránil :)




















16 komentárov:

  1. Ja mám v Brne babku..milujem to mesto :) A nádherné fotky si spravila!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Babka sa teda má, že býva v takom krásnom meste :) A ďakujem! <3

      Odstrániť
  2. Krásne fotky. Hneď by som šla na výlet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) Výlet určite odporúčam, nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  3. Krasne fotky, ja mam Brno velmi rada, mam tam zopar znamych, takze tam asi dvakrat do roka na par dni zajdem, vlastne ako sa tak na tvoje fotky divam, tusim si naplanujem vylet cim skor. :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej Elle <3 Teším sa, že ťa tu opäť vidím :) A to som rada, že som ťa na Brno takto navnadila :D

      Odstrániť
  4. Když tě vidím na první fotce na zdi Špilberku, mám chuť tě chytnout, abys nespadla! Sama bych tam nikdy nelezla :) Vybraly jste si skvělá místa, Špilberk a přehrada spojená s výletem lodí jsou prostě nejlepší. Jinak abych pravdu řekla, Brno není zas tak hezké město, Praha je bohužel mnohem hezčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to tak len vyzerá, ale za tým múrom bol normálne taký mierny kopček len :) Tak Praha má určite niečo navrch, to súhlasím :)

      Odstrániť
  5. Ke konci srpna mám také v plánu jet do Brna, tak snad mi to vyjde stejně jako tobě :)) Moc hezké fotky ! :)

    Hezký večer,
    Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce, hlavne nech počasie poslúcha! :) A ďakujem!

      Odstrániť
  6. ja som fascinovaná sledovala fotky na fb:)

    OdpovedaťOdstrániť