utorok 8. júla 2014

3 makeup premeny!

Ahojte! Už tu dlhšie nebola žiadna premena pred a po líčení, tak to dnes napravím a ukážem vám rovno 3! Každé líčenie je úplne iné. Vždy sa snažím vyhovieť požiadavkám, ktoré klientky majú, ale zároveň do líčenia dávam kúsok seba a robím to tak, aby boli obe strany s výsledkom spokojné :)

PS: Na FB som si vytvorila stránku pre ženy, ktoré sa chcú u mňa nalíčiť na rôzne príležitosti. Budem tam pridávať takéto premeny a taktiež aj líčenia z rôznych akcií, fotení... Môžete ma svojím like-om podporiť TU!



Zuzka išla kamarátke na svadbu a chcela výrazné mačacie oči, ale pritom použiť aj farebné tiene. To nie je úplne typická požiadavka, ale podarilo sa mi s tým popasovať a s výsledkom sme boli spokojné. Pery som zvolila už len jemné, aby sa s výrazným očným makeupom nerušili.



Magdaléna išla na svadbu svojej sestre a chcela jemné líčenie bez linky, keďže sama tiene veľmi nepoužíva. Tentokrát som naopak pery zvolila o niečo výraznejšie, aby líčenie oživili.



Paulínu som líčila na jej promócie. Bežne sa nelíči, takže som na to pri líčení myslela a používala jemné farby.

Ktorá premena sa vám páči najviac?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. makeup robí divy. Najviac sa mi páči posledné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa tiež páči najviac posledné :) ale všetky premeny sú super, naozaj krásne líčiš :)
    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Like som ti uz dala.. tie premeny su skvele.. velmi citlivo pracujes s crtami tvare a vobec to nehrotis a vzdy prisposobujes typu tvare a samozrejme urcite aj poziadavkam.... naozaj si sikulka.. velka poklona :-*

    GIVEAWAY o dámsky parfém

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Premený sú neuveritelné, druhá slečna má krásne oči aj nenamalované, ale skvelá práca naozaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera! Páčia sa mi všetky premeny, no najviac tá druhá. Podobne sa rada líčim aj ja, tak asi preto. :)

    OdpovedaťOdstrániť