nedeľa 13. apríla 2014

Realash - Sérum na riasy (chcem ešte viac)

Ahojte! Ako ste už určite na viacerých blogoch zaregistrovali, bolo spustené testovanie výrobku Realash a vybrané blogerky tak dostali možnosť vyskúšať toto sérum podporujúce rast rias a podeliť sa o výsledky so svojimi čitateľkami. Ja som so svojimi mihalnicami spokojná, sú dostatočne dlhé aj husté, ALE! určite ma pochopíte, že keď dostanete možnosť mať ich ešte krajšie, resp. aspoň sa o to pokúsiť, tak neodmietnete :D Takže testovať som začala už pred vyše týždňom a po mesiaci by som mala vidieť prvé výsledky. Zatiaľ som spokojná, aplikácia je jednoduchá (ako linka) a dôležité pre mňa je, že ma nič neštípe, nepáli a nemám žiadne nežiaduce reakcie. Takže po mesiaci sa opäť k tomuto séru na blogu vrátim a pozrieme sa, ako a či zabralo :)

Pred začatím používania Realash






Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. Ten balíček vyzerá krásne! A tvoje riasy sú tiež super :)

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :D :D No popravde si neviem predstaviť, ako by tvoje riasy mohli vyzerať ešte lepšie :D
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak na teba som fakt zvedava vsak to uz budes mat riasy az po nebo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som veľmi zvedavá na tvoje riasy po využívaní toho séra, lebo podľa mňa už teraz vyzerajú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Povedala by som, že rozdiel vidím hlavne v zhustení rias :) Ale keď sa dostanem k napísaniu článku a dám fotky pred aj po vedľa seba, tak možno uvidím rozdiel aj v dĺžke. Pokúsim sa napísať článok čo najskôr, aby ste to mohli zhodnotiť aj vy :)

      Odstrániť