štvrtok 10. apríla 2014

Avon Aero Volume Mascara & Avon Femme

Ahojte! Dnes vám ukážem ďalšie výrobky z môjho posledného testovania s Avonom. V balíčku produktov, ktorý mi dorazil, sa nachádzala aj táto nová riasenka s názvom AERO Volume Mascara. Testovanie rôznych špirál je moja obľúbenná činnosť takže aj na túto som sa veľmi tešila.Sľubuje objem bez zaťaženia, čomu už napovedá aj názov :) Hneď po otvorení ma prekvapilo, že na kefke vôbec nebolo zachytenej priveľa farby, ako to pri nových riasenkách býva. Dokonca som z nej mala pocit, akoby bola trochu suchá. To je ale predpokladám zámer, pretože riasy sa s ňou líčili super a skutočne som necítila, že na nich niečo mám. Popis "objemová" nesie právom, pretože ten je skutočne viditeľný. Mne sa ale najviac páčilo to, že riasy absolútne nezlepovala, na fotkách mám nanesené dve vrstvy a verím, že aj keby dám tretiu, tak riasy ostanú krásne rozčesané! Takže za mňa odporúčam, hlavne ak hľadáte niečo pre výrazný objem :)







Parfém Femme

K tejto krásnej vôni napíšem len pár slov, pretože taká nádhera sa ťažko popisuje a lepšie je raz ovoňať, než stokrát prečítať :) Zaradila by som ju silnejším sviežim kvetinovým vôňam, ktoré nevyprchajú za 2 hodiny ale držia naopak veľmi dlho. Flakón je krásny taktiež, takže nemám čo vytknúť. Chvália mi ju ženy aj muži, takže určite nie som sama, komu sa páči ;)



7 komentárov:

  1. Spiralka ma laka a asi dlho odolavat nebudem :) vonu som sice vonala iba na vonavej strane no tiez ma zaujala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to som asi jediná, ktorej tá špirála nevyhovuje - pre mňa je až príliž suchá, riasy mi neoddelí tak pekne ako iné špirály..
    ten parfém mám tiež, a je užasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta řasenka vypadá skvěle, dělá ti opravdu krásné řasy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/essence-bude-zarit-barvami.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ta špirála vyzerá skvelo! Parfém si chcem už neskutočne dlho kúpiť, tak snáď sa k tomu dostanem. ;)


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na tú špirálku som pozerala v katalógu, a vidím že je dobrá, tak idem objednať :)) inak máš krásne riasy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá špirála vyzerá super a robí ti neskutočne krásne riasy :)

    OdpovedaťOdstrániť