štvrtok 23. januára 2014

Zlatá & Čierna & Červená

Ahojte! Dnes mám pre vás jedno líčenie, ktoré sa nesie v úplne klasických farbách: zlatej, čiernej a červenej. Táto kombinácia je podľa mňa vhodná na akúkoľvek spoločenskú akciu, pretože nepôsobí prehnane tmavo alebo zmalovane, ale pri tom všetkom je dostatočne výrazná. Pre zaujímavejší efekt som na svetlozlaté tiene naniesla ešte zlaté trblietky. Potom nasledovala už len predĺžené linka a riasenka len na horné mihalnice. Pery som zvolila čisto červené, ale ak niekto červené rúže rád nemá, tak môže zvoliť aj inú farbu, keďže k zlatej pasuje takmer všetko :)

Použila som:

Tvár:
Báza pod makeup Sally Hansen
Makeup Rimmel Lasting Finish - 200
GOSH Bronzing Powder - 02 Natural Glow
Smashbox Blush Rush - Bare
Max Factor Creme Puff

Oči:
Podklad pod očné tiene Elf - gold
Zlatý tieň z paletky H&M
Bázu pod trblietky Essence Colour Arts
Trblietky Dermacol Star Choice - 7
Dermacol Ultra Black Dipliner
Dermacol Vampire Mascara

Pery:
Max Factor Lip Liner - 12 Fire
Rúž Oriflame GG - Crimson









22 komentárov:

  1. Ja to serem jak sa vies tak pekne odfotit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aké riasy??o.O :) veľmi pekne líčenie ináč :P
    http://theresahoran.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Este tak vediet spravit taku linku. :D Si krasna. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné veľmi :) mám rada kombináciu zlatej a červenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne líčenie, veľmi ti pristane :) Obdivujem tú linku, dala som si predsavzatie sa ju naučiť :D

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásný makeup, moc ti to sluší;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow vyzeras ako z doby Gatsbyho, uzasne!

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj, rúž Crimson mám tiež:-), teraz už len zvládnuť také krásne a precízne linky!;-) Si šikulka Kes!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. och, Kesulátko, aká si tu peknučká, veľmi ti toto líčenie pristane ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. old hollywood, najs, veľmi sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pristane ti to!a ten zlatý tieň je nádherný!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zbožňujem kombináciu týtchto farieb :) Vyzerá to luxusne :) Inak máš veľmi peknú farbu očí ;)
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Som rada, že sa vám líčenie páči a ďakujem za všetko komentáre ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Beautiful! Love the red of your lipstick :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. You're so beautiful! Love your photos!

    greetings
    Marsija

    http://thisislovemar.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super, presne takéto líčenie milujem. Svojím spôsobom jemné, ale zároveň rafinované, vďaka červeným perám. Veľmi ti to pristane (:

    www.missylucys.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť