nedeľa 9. júna 2013

TAG: Nežiju jen makeupem

Ahojte! Minule má Plum označila v TAG-u  Nežiju jen makeupem. Aj keď TAG-y veľmi často nerobím, tak občas ma nejaký zaujme a toto je práve jeden z nich :) Tak sa do toho rovno pustím.

Som mačkofil :)


1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Televízor som v poslednej dobe takmer nezapínala, pretože som toho mala veľmi veľa v škole a keď som už mala nejakú voľnu chvíľu, tak som bola radšej na internete. Ale bežne pozerám/počúvam len hudobné kanály (Óčko, VIVA, MTV) alebo seriály - How i met your mother, Family Guy alebo The Big Bang Theory. Tie často pozerám aj po nemecky, dobre sa pri tom precvičuje slovná zásoba :) Občas si rada pozriem aj rôzne dokumenty, hlavne o biológií a vesmíre. A ešte mám rada také tie krátke dokumenty alebo čo to vlastne je, kde ukazujú, ako sa vyrábajú rôzne veci... Hlavne keď ukazujú niečo z kozmetiky alebo jedla, tak ma to veľmi zaujíma :D

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

Tak priznám sa, že nie som práve veľká kuchárka. Varím len občas, častejšie upečiem nejaký jednoduchý koláč. Ale už asi od 10-tich rokov robím pravidelne praženicu, ktorú viem podľa mňa najlepšiu! Neviem, čo ma na tom jedle tak baví, ešte keď je aj nezdravé, ale vždy sa na to teším, keď si ju sama urobím :D A moje najobľúbenejšie jedlo je asi vyprážaný syr, palacinky a segedínsky guláš. Z dezertov by toho bolo viac, veľmi mi chutia rôzne ovocné dezerty s tvarohom, cheesecake alebo jablková štrúdľa. Naopak nemám rada tie maslové zákusky, ktoré sa predávajú v každej cukrárni.

3. Vysněné povolání?

To ešte sama neviem, ale určite by to bolo niečo s kozmetikou. Rada by som pracovala ako vizážistka pre nejakú značku, alebo najradšej nejakú vlastnú kozmetickú značku rovno založila :D Čo je samozrejme celkom vysoký a zatiaľ určite nereálny cieľ, ale človek nikdy nevie.. :) Ešte by ma veľmi bavilo aj cestovať po svete a byť v tíme ľudí, ktorí tvoria dokumenty o zvieratách, prípadne pracovať v nejakom výskume na ochranu zvierat.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Hovorím po nemecky na úrovni B2 a mám základy z angličtiny. Pár viet viem aj po taliansky. V budúcnosti by som chcela rozvíjať určite ďalej angličtinu a ak by sa podarilo tak aj taliančinu.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?

Tu jasne vyhráva jedlo. Veľmi rada jem, takže keď si chcem urobiť radosť, tak idem určite do nejakej obľúbenej reštaurácie a dobre sa najem! Ak by to mali byť hmotné veci, tak potom náušnice, ale iba také malé, ktoré sa zapichnú do ucha a nikde netrčia :)

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Myslím si, že áno. Som komunikatívna a dokážem sa porozprávať takmer s každým. Nemám rada, keď je niekde ticho... Ale občas sa stane, že mi je niekto už na prvý pohľad veľmi nesympatický, tak potom sa do toho rozhovoru a zoznamovania samozrejme veľmi nehrniem :)

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

Určite preferujem knihy. Cez internet sa mi dobre nečíta, to robím len v nevyhnutných prípadoch, keď som napríklad potrebovala rýchlo prečítať niečo do školy. Takže keď už chcem čítať, tak si zoberiem určite knihu... Tú podľa mňa nenahradí žiaden výdobytok techniky :)

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Najhoršia? Sama neviem, to by možno vedeli iní povedať :D Dosť často mi vyčítajú, že som tvrdohlavá a nenechám si poradiť, čo je pravda, ale podľa mňa to vo väčšine prípadov zlá vlastnosť nie je.

A najlepšia asi nadhľad nad vecami. Snažím sa nebrať všetko príliš vážne... aj keď sa to samozrejme nie vždy dá, ale aj tak sa snažím veci skôr zľahčovať a zbytočne sa netrápiť nad hlúposťami. A ešte možno odvaha a zmysel pre humor :)

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?

Podľa nálady. Pred asi troma rokmi som mala obdobie, keď som bola na diskotéke každý víkend, ale to ma už našťastie prešlo :) Teraz uprednostňujem skôr menšie kluby a rôzne koncerty, ale občas mám rada aj víkendy, keď si ideme s kamarátkami len niekam sadnúť a žiadna väčšia párty sa potom nekoná.

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

V mojom prípade by ho zas toľko nazvyš určite nebolo, pretože blogovaniu určite nevenujem všetok svoj voľný čas. Ale ak by som ho mala teda viac, tak by som sa možno viac venovala čítaniu a behaniu.

Ďakujem za prečítanie!

Rada by som si tento TAG prečítala u:

http://mismart.blogspot.sk/
http://muffinsisters.blogspot.sk/
http://beautybysuzi.blogspot.sk/
http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/
http://secretofkristine.blogspot.sk/
http://worldbybella.blogspot.sk/

 ♥

4 komentáre:

  1. idem na to!
    :) inak zaujímavé čítanie, je fajn dozvedieť sa aj niečo iné o blogerkách

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za označenie :) Neviem či je to tvojou formuláciu viet alebo skôr obsahom, ale veľmi dobre sa mi čítalo. Som rada, že som na teba natrafila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač :) To som rada, že sa ti článok páči!

      Odstrániť