utorok 8. januára 2013

GOSH 592 POOL PARTY

Ahojte! Už veľmi dlho som vám tu neukazovala žiaden lak na nechty. Je to preto, že som svoje nechty mala asi 2 týždne zaliate gélom. Už je našťastie všetko po starom a môžem opäť veselo lakovať :)

Pre tentokrát som vybrala lak značky GOSH v odtieni 592 POOL PARTY. Ja som si ho kúpila za akciovú cenu 2 € na Interbeauty, ale pred pár dňami som ho videla predávať normálne vo Fann parfumérii za 6,50 €, takže ak vás zaujal, bežte poň :)

Farba je podľa mňa veľmi pekná a zaujímavá, naživo je ešte viac do petrolejova. Lakuje sa dobre, kryje v dvoch vrstvách a nevytvára žiadne pruhy. Schne celkom rýchlo.




11 komentárov:

  1. Hezký barva:) Ale já v poslední době volím většinou teplé odstíny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vazne boli vsetky laky na interbeauty pi 2€? Ved zlava bola 20% nie? No skoda teda ze som si ziadny nekupila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboli všetky, iba niektoré, asi tak 8 druhov možno :) Boli zvlášť v takej nádobke myslím :)

      Odstrániť
  3. Momentálne máš tuším modré obdobie :D Ale musím uznať, že je to pekné. Modrý lak na nechty som ešte nikdy nemala. Myslím, že doplním svoju zbierku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si tak hovorila, keď som ten príspevok písala :D Určite vyskúšaj, mne sa to veľmi páči :)

      Odstrániť
  4. takže si ho už použila :-) je pekný

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak teda, modrý lak som kedysi mala tiež takýto od essence, al vylial sa mi :D A farbil nechty do modra, brr.... teraz by som si taký asi nedala, momentlne mám trblietavé obdobie :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja moc takyto odtien nemusim, ale ako sa hovori nehovor nikdy..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som nedávno rozmýšlala nad stojanom Gosh aký lak si kúpim, ale nevedela som sa rozhodnúť akú farbu, keď bude menší výber určite si vyberiem :D Ešte doma žiaden gosh lak nemám tak som chcela vyskúšať čo je zač, lebo tú značku mám rada a zatiaľ všetko čo som mala od nich bolo dobré. Ja som ho videla v drogérii za 7$ čo nieje zlá suma za lak .

    OdpovedaťOdstrániť