štvrtok 26. júla 2012

Líčenie s H&M

Ahojte! Keďže som vám pred víkendom sľúbila ešte jedno líčenie, tak tu ho máte :) Chcela som pri ňom vyskúšať tiene H&M, ktoré som si včera kúpila vo Viedni. Boli v zľave za smiešne 1 €, takže som ani chvíľu neváhala, aj keď som od nich nič extra neočakávala... No celkom príjemne ma prekvapili. Pigmentácia je dostačujúca, výdrž taký priemer a čo sa farieb týka, tie sú podľa mňa veľmi pekné. Obsahujú jemné trblietky a pripomínajú mi pláž a more :)






 Moja kaviárová manikúra :)

Užite si víkend!

16 komentárov:

  1. velmi pekne a aj ti pristane taketo licenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení..moc se mi to líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčenie sa ti ako vždy, podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to hezky, já bych se to v tom obchodu bála koupit, když se na to nespecializujou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. heh to balenie naozaj ako plaz a more ako hovoris :D a licebie pekne podla mojho gusta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za také krásne komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fakt krásne líčenie :) a čím si robila tie nechty? na tom nechtíku to vyzerá zaujímavo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ten necht som normálne nalakovala a ešte na vlhký lak som nasypala také drobné ozdobné guličky, popritláčala a zalakovala priesvitným lakom :)

      Odstrániť
  8. uaaaa ta manukúra! ikdyž vidim jen kousek příšerně moc se mi to líbí!
    včetně toho nápadu na oči samozrejme,))

    OdpovedaťOdstrániť